maandag 21 april 2014

My new stuff !

Heeey followers !
De vakantie is bijna gedaan . Hoe jammer ! Voor mij is vakantie DE periode om vaak te gaan winkelen . Mijn kast puilt uit van de kleding , dus heb ik niet zo veel meer gekocht . Deze kleren , die ik gekocht heb deze vakantie en jullie ga tonen , zijn al summerproof  , zodat ik wanneer de eerste zomerse zonnestralen er zijn al wat leukere kleding heb . Dit zijn de kledingstukken die ik heb gekocht :
1.Dit T-shirt heb ik gekocht in de H&M . Ik was er meteen gek op ! Het heeft een bloemenprint en valt vanonder wat wijder uit .Het was niet te duur dus lang heb ik niet getwijfeld . Ik draag het vaak op een skaterrok in een felle kleur , maar op een short staat het ook niet mis .  Met sneakers eronder word het stoerder en met ballerina's of sandalen word het zomerser .
2.Ik heb dit Tshirt gekocht in een winkeltje in Nederland , en ik heb geen seconde getwijfeld om het te kopen !De tekst 'I'm fashionable and i know it ' vind ik geweldig , net als de giraf op het T-shirt . Het past op zowat alles . 
3.Deze jumpsuit komt ook zoals de bloementop uit de H&M . Ik vind de print geweldig , maar ik ben ook een grote fan van de jumpsuit . Ik draag er meestal mijn favoriete kledingstuk , het jeansvestje , op en m'n bordeau all stars eronder , maar ballerina'sof sandalen staan er evengoed onder ! 
4. Deze short komt uit dezelfde winkel als die van het giraffenshirt . Ik ben dol op deze kleur ! Ik heb shortjes in vele kleuren , maar deze short is mijn favoriet ! Shortjes in een kleur kun je makkelijk combineren . 


Dit waren de kleren die ik deze vakantie heb gekocht . Wat hebben jullie gekocht ? Zet het in een reactie :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten